Polecam


strona mojego portalu ezoterycznego: www.portal-ezoteryczny.pl

poniedziałek, 6 lipca 2009

Chcesz mieć powodzenie u płci przeciwnej?

Jedyne co jest Ci potrzebne do tego małego rytuału to czerwona świeca (wielkość nie ma znaczenia). Na świecy wydrapujesz (np. nożem) jakiś symbol kojarzący Ci się z twoją prośbą (gameta żeńska+męska, serce, usta itp) i zapalasz świece.

Świecę ustaw tak byś mogła na nią patrzeć (najlepiej przed sobą). Ja postawiłam na podłodze i usiadłam naprzeciwko. Pochyl się nad świecą (dobrze jak jest zapachowa, bo pobudza wyobraźnię) i staraj się wdychać jej zapach, jednocześnie wizualizując jak mężczyźni interesują się tobą, jak cię pragną i jak zauważają w tłumie.

Możesz słuchać w tym czasie ulubionej muzyki. Spędź wraz ze świecą co najmniej godzinę i pozwól jej się wypalić do końca (im dłużej z nią siedzisz, tym większe działanie).

Możesz też wymawiać swoje pragnienia na głos, możesz zamykać oczy i wyobrażać sobie siebie w tłumie, jak mężczyźni na Ciebie patrzą..

Teraz należy czekać. Ja czekałam ponad miesiąc na efekty i powiem szczerze nie spodziewałam się ich aż takich ;)

Życzę powodzenia i spełnienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapisz się do mojej grupy

Grupy dyskusyjne
Zapisz się do ezoterycznie
E-mail:
Odwiedź tę grupę