Polecam


strona mojego portalu ezoterycznego: www.portal-ezoteryczny.pl

niedziela, 24 maja 2009

Karty anielskie - jak to działa?

Pomiędzy wszystkimi metodami "wróżebnymi" Karty Aniołów zajmują szczególne miejsce. To nie jest standardowa przepowiednia. Nazwałabym ją raczej "rozmową z Aniołami". Karty tego typu służą do nawiązania kontaktu z naszymi Skrzydlatymi Opiekunami i to, co za ich pośrednictwem się pojawia, jest przekazem z "najwyższej półki".

Jest wiele sposobów komunikacji z Aniołem Stróżem. Niektórym wystarczy tylko ciepła myśl i już czują obok siebie swojego najlepszego, najbardziej niezawodnego Przewodnika. Innym trudno jest usłyszeć i zrozumieć przekaz od Aniołów, pomimo ze stale zanoszą do nich gorące prośby. Karty to najprostszy i zarazem najbardziej czytelny sposób łączności. Tym bardziej, że w przeciwieństwie do innych wyroczni, Karty Aniołów są zazwyczaj jednoznaczne w swoim przesłaniu. Pocieszają, wspierają, ocierają łzy, rozbawiają, uczą radości, miłości, wybaczania.

Najważniejszym ich aspektem jest absolutne bezpieczeństwo. Żadna inna wyrocznia nie jest tak czysta i pełna Światła. Cokolwiek się tu pojawi, będzie przepełnione miłością, zrozumieniem i wsparciem. Bez krytyki, bez drwiny, bez niedomówień. A przede wszystkim energie większości Anielskich Kart płyną z Najwyższego Źródła i nie grożą nam obłąkaniem, zagubieniem, depresją, skutkami czarnej magii. O ile inne wyrocznie wymagają pewnych zasad BHP, o tyle Karty Aniołów są jak dotknięcie anielskiego skrzydła - nieskalane i bezpieczne. Wystarczy prosta modlitwa, prośba o podpowiedź i w każdym miejscu, w każdej chwili dostajemy pomoc.

Oczywiście i tutaj mamy do czynienia z różnymi taliami. Jedne są udane, inne nie. Niektóre są brzydkie, niektóre "kraczą" ludzkim głosem, ale większość niesie ze sobą prawdziwie anielską energię i odrobina wrażliwości sprawia, że czujemy, jak z małych kartoników spływa w nasze serca Światło...

Moja ulubiona talia – wydana w Anglii, opracowana przez Ambikę Wauters – promieniuje prawdziwym Światłem. Jest naprawdę ciepła. Wożę ja ze sobą na rożne szkolenia. Jeśli grupa, z którą mam zajęcia, jest gotowa na taki eksperyment, po wykładzie robimy króciutką medytację i każdy losuje swojego Anioła. To nieprawdopodobne jak te karty cudownie rozmawiają z moimi słuchaczami!

Któregoś dnia zabrałam tą talię na zajęcia z prosperity w grupie, która wcześniej miała zajęcia ezoteryczne. Poprosiłam, żeby organizatorka przed zajęciami wyciągnęła kartę dla grupy. Wyciągnęła Anioła Kreatywności i postawiła na półeczce, z której karta była widoczna przez wszystkich. Wtedy w pomieszczeniu pojawiła się tęcza. Zobaczyliśmy ja wszyscy. Trwało to chwilkę, ale wystarczająco długo, aby każdy z nas doświadczył magii Aniołów...

Takich przypadków pojawia się sporo. Pokazują one, że Anioły wykorzystują każdą możliwość, aby zakomunikować nam swoją obecność i wsparcie. Karty są właśnie jedną z metod, dzięki której można nawiązać z Nimi kontakt.

Źródło: prosperita.terramail.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapisz się do mojej grupy

Grupy dyskusyjne
Zapisz się do ezoterycznie
E-mail:
Odwiedź tę grupę