Polecam


strona mojego portalu ezoterycznego: www.portal-ezoteryczny.pl

niedziela, 24 maja 2009

Jak znaleźć miłość?

Pewnie każdy z Was poszukuje miłości. Jedni już ją znaleźli, inni ciągle maja z tym problemy. Proponuje Wam króciutki rytuał magiczny dzięki któremu znajdziecie odpowiednia dla Was osobę. Dzięki temu zaklęciu znajdziecie swoją druga połówkę.

Musicie jednak przestrzegać kilku zasad zanim rozpoczniecie rytuał:
1. Nie precyzujecie osoby, tzn. nie prosimy o miłość pana/pani X tylko zwracamy się o pomoc w kwestii znalezienia odpowiedniego partnera w następujący sposób: prosimy o miłość, prosimy o partnera/partnerkę, która będzie nas kochała szczerze i nie wbrew jej woli.
2. Nie powinien Wam nikt w tym rytuale przeszkadzać, tzn. nie wykonujemy go w momencie gdy ktoś może wejść do pokoju lub gdy musimy z kimś rozmawiać przez telefon.
3. Nie ma znaczenia czy robicie to w ciszy, czy z głośników leci muzyka, ważne by była to muzyka którą lubicie (może być nastrojowa, a nawet rockowa :))
4. Włączony telewizor nie jest wskazany.
5. Musicie się uzbroić w cierpliwość, efekty nie przyjdą od razu, ważne żeby prośba była szczera, a wierzcie mi - warto czekać :)

Oto co musicie przygotować:
- wystarczy zwykła świeca, najlepiej w kolorze czerwonym
- na świecy wydrapujecie jakiś symbol mający przedstawić Waszą prośbę (ja wydrapałam parę trzymającą się za ręce ale mogą to być np. dwa serca lub inny symbol)
- zapalamy świecę
- myślimy o naszym życzeniu i skupiamy się na nim
- świecę stawiamy naprzeciwko nas samych
- co jakiś czas pochylamy się nad świecą i wdychamy jej zapach (szczególnie polecam zapachowe świece, bo pobudzają naszą wyobraźnię)
- wyobrażamy sobie i wizualizujemy siebie z naszą drugą połówką (przypominam iż rytuał nie działa jeśli chcemy zdobyć miłość konkretnej osoby!)
- pozwalamy świecy wypalić się do końca

Wierzcie mi, że to zaklęcie działa. Sama je wypróbowałam i jestem zadowolona z efektu. Ważne jest byście w trakcie rzucania zaklęcia porzucili wszelkie obawy, wasze ideały i skupili się na tym, by była to przede wszystkim osoba, która Was pokocha takimi jakimi jesteście i ważne byście zdeklarowali, że ta osoba też może na Was liczyć.

Na efekty czeka się różnie, myślę, że to przede wszystkim kwestia tego, by otworzyć się na innych i cierpliwie czekać. Ja na efekt czekałam chyba niecałe pół roku ale było warto. I choć mój luby nie był moim obiektem zainteresowania na początku naszej znajomości to teraz jestem szczęśliwa i mam cudownego faceta u swego boku. Pragnęłam osoby, która mnie pokocha i zaakceptuje taką jaka jestem i mam taką osobę. Dzielimy swoje pasje i jest nam dobrze, obce są nam kłótnie i nie tylko jesteśmy parą ale przede wszystkim przyjaciółmi - czego każdemu z Was z osobna życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapisz się do mojej grupy

Grupy dyskusyjne
Zapisz się do ezoterycznie
E-mail:
Odwiedź tę grupę