Polecam


strona mojego portalu ezoterycznego: www.portal-ezoteryczny.pl

czwartek, 28 maja 2009

Skrypty runiczne

Witam. Dziś chciałabym przedstawić Wam kilka skryptów runicznych, za pomocą których poprawi się wasze życie w wielu jego dziedzinach.

Na czym polega tworzenie takiego skryptu?
Tworzenie takiego skryptu jest bardzo proste i każdy z powodzeniem może go wykonać. Wystarczy tylko wyryć dany skrypt na kamieniu, materiale, meblu - można też go napisać zwykłym mazakiem na teczce, kartce papieru, portfelu. Takie skrypty możemy też namalować na płótnie, czy kartce z bloku i zawiesić sobie w mieszkaniu na ścianie.

Oto najprzydatniejsze skrypty runiczne:
- na znalezienie dobrze płatnej pracy

- dodaje śmiałości i odwagi

- szczęście i harmonia w istniejącym już związku partnerskim

- wzmacnia przyjaźń i poprawia relacje między ludzkie

- skrypt na schudnięcie (w miejsce kropek wpisujemy runami swoje imię)

- dobre zdrowie


Jeśli macie jakieś życzenia co do skryptów to piszcie w komentarzach, a ja postaram się Wam na łamach mojej strony odpowiedzieć.

4 komentarze:

  1. a skrypt na to, żeby nie utracić naszej wspólnej miłości?

    OdpowiedzUsuń
  2. skrypt umieściłam w nowej notce - mam nadzieję, że się przyda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie interesuje skrypt na przyciąganie hmm... miłości. Mam nadzieję, że dobrze napisałam chciałąbym również, by mężczyźni wreszcie zaczęli zwracać na mnie uwagę jak na atrakcyjną kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj w notce odpowiem na Twoją prośbę - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapisz się do mojej grupy

Grupy dyskusyjne
Zapisz się do ezoterycznie
E-mail:
Odwiedź tę grupę